KMS California ma obsesję na punkcie stylu – poznaj najnowszą kampanię
Topowi styliści fryzur KMS California – profesjonalnej marki do pielęgnacji i stylizacji włosów – Edwin Johnston i Clive Allwright – na 2014 rok przygotowali kampanię „Obsessed with Style” („Z obsesją na punkcie stylu”), która celebruje indywidualność i wolność w wyrażaniu siebie.
Na serii fotografii możemy zobaczyć jak motto kampanii ożywa dzięki dziesięciu modelom. Zdjęcia koncentrują się przede wszystkim na świetnych uczesaniach, ale mocno podkreślają także indywidualny przekaz modowy każdego z modeli oraz sposób ich zachowania. A za jego pomocą modele manifestują wolność, oryginalność i przebojowość.
Edwin Johnston i Clive Allwright stworzyli uczesania bazujące na modzie ulicznej, odwadze i wyjątkowości. Wykreowane przez nich fryzury cechuje niezwykle wysoka precyzja cięcia i wykończenia. – W czasie pracy nad kolekcją mocno koncentrowaliśmy się na tym, aby fryzury zjawiskowo prezentowały się w prasie – relacjonuje Edwin Johnston. – Dodatkowo tak poprowadziliśmy cięcia i stylizacje, aby dobrze wyglądały na żywo oraz były możliwe do stworzenia w salonie i odtworzenia w domu – dodaje Johnston. – W pracy stylisty pomysł na fryzurę jest ważny, ale kluczowe jest to, by stworzyć zestaw technik umożliwiających jej urzeczywistnienie. Jestem bardzo zadowolony, bo w kampanii „Obsessed with Style” udało nam się połączyć te dwa czynniki – mówi Clive Allwright.
Kropką nad i jest starannie dobrana garderoba utrzymana w duchu vintage. To miks najnowszych trendów połączonych z ubraniami-ikonami. Całość jest eklektyczna, zaskakująca i kolorowa – tak jak produkty KMS California.
Kampania jest promowana hasłami:
• To ja noszę włosy, a nie włosy noszą mnie.
• Fryzura jest moją wizytówką.
• Włosy to mój ulubiony „rekwizyt”. Cała reszta jest tylko dopełnieniem mojego wyglądu.
• Jestem indywidualnością, a nie masowo produkowaną istotą. Tańczę do rytmu, który sam sobie wybijam.
Film promujący kampanię można obejrzeć na YouTube: www.youtube.com/watch?v=O86tdYy4bDc.
Clive Allwright – Globalny Dyrektor Artystyczny KMS California. Brytyjczyk, który swój talent fryzjerski rozwinął w Australii. Od 25 lat w branży. Ceniony na świecie stylista fryzur. Z KMS California podróżuje po świecie, pracuje przy filmach szkoleniowych i promocyjnych, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas konferencji oraz indywidualnych briefingów prasowych z redaktorami działów urody. Roztaczał swój urok podczas tygodni mody na całym świecie, a w 2012 roku był jednym z dyrektorów London Fashion Week. Jest współwłaścicielem salonu Our Place mieszczącego się w Sydney (www.ourplacesalon.com.au).
Edwin Johnston – Międzynarodowy Dyrektor Artystyczny KMS California. Zdobywca wielu nagród fryzjerskich. Jego prace publikowane były na łamach „Vogue”, „ELLE”, „Estetica”. Od 18 lat członek Teamu Artystycznego KMS. W tym czasie prowadził seminaria i imprezy szkoleniowe m.in. w Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Anglii, Hongkongu, Hiszpanii, Holandii i Ameryce Północnej. Jest odpowiedzialny za opracowywanie programów szkoleniowych KMS. Decyduje, jaki kształt przybierze kampania promocyjna KMS na dany rok. Urodził się w Belfaście w Irlandii Północnej, ale za swój dom uważa Vancouver, w pobliżu którego prowadzi jeden z najlepszych kanadyjskich salonów – Cutting Room Creative (www.cuttingroom.ca).
Tym, którzy zapomnieli przypominamy. Korzystajcie ze strony indywidualnie. Treści ze strony nie wprowadzamy dalej do sieci internetu ani na inne pola eksploatacji bez zgody ich właścicieli. Publikacje, zdjęcia, rysunki mają swoich właścicieli, którzy je zrobili, narysowali, napisali i zastrzegli sobie do nich prawa. W razie czego piszcie - pomożemy jeśli coś Was zainteresuje.
Wydawnictwo SUZI Zuzanna Sumirska | ul. Brzozowa 45 Magdalenka, 05-506 Lesznowola, Polska
Copyright © 2019 ABC Fryzjera. Wszelkie prawa zastrzeżone.